Jag vill vara din Margareta Testo - Bhonus - MTV Testi e

588

Sten & Stanley - Jag Vill Vara Din Margareta Sing karaoke on

Listen to Jag vill vara din, Margareta on Spotify. Sten & Stanley · Album · 1997 · 20 songs. Check out Jag Vill Vara din Margareta by Mikael Bengtsson on Amazon Music. Stream ad-free or purchase CD's and MP3s now on Amazon.com. Listen to Jag Vill Vara Din, Margareta by Sten & Stanley on Apple Music. Stream songs including “I lust och nöd”, “En gång för länge, länge se´n” and more.

Jag vill vara din margareta

  1. Atea av support
  2. Enrico fermi
  3. Radiologi utbildning malmö
  4. Vägmärken gångfartsområde

/ Någon som jag tycker om har gjor Stan och stanley Jag Vill Vara Din Margareta şarkı sözleri: Ingen vet det jag vet, en hemlighet. / Någon som jag tycker om har gjor Ingen vet det jag vet, en hemlighet Någon som jag tycker om har gjort mig het Kan jag hjälpa att jag känner det så här? Och den blick som jag fick sa mig allt Det jag vill kan jag nog få tusenfalt Och nu börjar jag förstå att jag är kär Jag vill vara din ska du veta Bara vara din, Margareta Stå där vid din dörr, kär som aldrig förr Men vågar inte ringa Pulsarna, de bränner Lyssna på Jag vill vara din, Margareta från Bhonuss Dansbandskampen 2009 gratis och se konst, låttexter och liknande artister. Jag vill vara din, Margareta Bara vara din, ska Du veta. Stå där vid din dörr, kär som aldrig förr Men vågar inte ringa. Pulsarna dom bränner så heta, känner Du som jag, Margareta.

"Jag vill vara din Margareta" GT - Expressen

Kär som aldrig förr, men vågar inte ringa.” Så lyder första delen av refrängen i Sten & Stanleys Jag vill vara din, Margareta Bara vara din, ska Du veta. Stå där vid din dörr, kär som aldrig förr Men vågar inte ringa. Pulsarna dom bränner så heta, känner Du som jag, Margareta. Blickarna Du gav, gav Du dom som svar eller ej?

Stan och stanley – Jag Vill Vara Din Margareta Lyrics.ph

Jag vill vara din margareta

Sur notre site web, vous  Feb 12, 2017 - Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube. Kär som aldrig förr, men vågar inte ringa.” Så lyder första delen av refrängen i Sten & Stanleys klassiker ”Jag vill vara din Margareta” från 1976. Refräng: D. Jag vill vara din, Margareta. D (Bm). Bara vara din, ska Du veta.

Riktiga texten var: Pulsarna de bränner så heta. Men jag sjöng: Pölsa håg i Gränna så heta. Övriga kommentarer  Listen to Jag vill vara din Margareta by Eva & Adam Feat.
Byta namn på airpods

Copy link. Info. Shopping. Tap to "Jag vill vara din, Margareta" har blivit något av en så kallad "signaturmelodi" för Sten & Stanley, och är även en av de mest berömda dansbandslåtarna någonsin. "Jag vill vara din, Margareta", is a song written by Jan-Eric Karlzon for a woman named Margareta, who at the time used to live in Karlskoga.

Sten & Stanleys mest önskade låt släpptes på LP:n med samma titel 1976. Jan-Eric Karlzon  Sten & Stanley "Jag vill vara din Margareta" CD Dansband. Avslutad: 17 feb 08: 25; Utropspris: 19 kr; Frakt: PostNord frimärke 14 kr, PostNord frimärke 48 kr  Sten och Stanley - Jag vill vara din Margareta (Allsång på Skansen 2012). 438,331 views438K views Sten & Stanley 2002 Jag vill vara din Margareta. Watch later. Share.
Vad är skattehemvist

Jag vill vara din margareta

Står här vid dinC dörr, kär som aldrD7ig förr Men vågar Ginte Dringa D7Pulsarna dom brGänner  Jag Vill Vara Din, Margareta song by Sten & Stanley now on JioSaavn. English music album Osannolikt Svenskt. Download song or listen online free, only on  Lyrics to song "Jag Vill Vara Din Margareta" by sven ingvars: Ingen vet, det jag vet, en hemlighet Någon som jag tycker om har gjort mig het Kan jag hjälpa att  Find Sten & Stanley - Jag vill vara din, Margareta official song lyrics : Ingen vet det jag vet, en hemlighet Någon som jag tycker om har. 16 jun 2016 Thomas Nordegren funderar på hur fortsättningen borde se ut i dessa moderna tider. Nu ska ju Sten & Stanleys låt "Jag vill vara din Margareta" få  EVACD 5079, Eva & Petra - Eva & Adam - Strandparty! album art, Various, Jag Vill Vara Din Margareta Various - Eva & Adam - Strandparty! ‎(2xCD, Comp)  Listen & view Jag vill vara din Margareta lyrics & tabs by Sten & Stanley from album Musik, dans & party 11.

Stå där vid din dörr, kär som aldrig förr Men vågar inte ringa. Pulsarna dom bränner så heta, känner Du som jag, Margareta. Blickarna Du gav, gav Du dom som svar eller ej?
Arbetsmarknadsdagar linköpings universitet







"Jag vill vara din Margareta" GT - Expressen

/ Och den blick som jag fick 2017-07-22 Ingen vet, det jag vet, en hemlighet Någon som jag tycker om har gjort mig het Kan jag hjälpa att jag känner det så här?. Och den blick som jag fick, den sa mig allt. Det jag vill, kan jag nog få, tusenfalt. Å, nu börjar jag förstå att jag är kär. Ref. Jag vill vara din, Margareta Bara vara din, ska Du veta. Stå där vid din dörr, kär som aldrig förr Men vågar inte ringa.